Godnatt

allåå!!

idag har jag vart i stan med kolo man bollo och shamsprutt
vi köpte typ iget vi gick bara runt i olika äffärer här och där iaf sen gick vi till donken för shamsa var skit hungrig hon hadde typ inte ätit frukost så vi gick dit när vi kom dit så delade dom typ ut gratis glass:D självklart tog jag :P
iaf sen satt den en skit äklig kille som satt typ kastde släng kyssar på oss skit äklig asso han var gammal oxå ewwu !
sen åkete vi hem för att jag skulle gå hämta min systers barn och shamsa skulle gå hämta hennes lille bror. Sen typ vid halv sju tiden rullad jag mot nyboda för att jag hade dans träning vi tränade på våran mix som vi ska köra i helgen den blev fett tung asso :D

men nu är jag hemma håller på koka nudlar och tittar på tv :D nu måste jag kolla mina nudlar bloggar mera imorgon
godnatt :D //brownie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0