God morgon ! =)

tjuu

jag bloggade inget igår ska jag tänke skriva om lite igår och och idag.
igår åkte jag , shamsa , adrian , kolo , frida och annie till fryshuset
det var ganska roligt där :D
sen så gick jag till gullmars plan för jag skulle möta min syster för att vi skulle åka till gamla stan och pierca oss :D min syster pierca sig på över läppen och jag i naveln :D de gjorde inte så ont faktis sen efter typ tio min kom kolo för hon ville se när vi piercade oss sen frågade min systers man om hon oxå ville pierca sig så hon
 kolo - ja men ja har inga pengrar
sam min syrras man  - de är lungt jag kan betalla
kolo - okej tack så mkt :D
det var inte allt jag gjorde igår men de var de roligaste :D

Men idag så har vi uppträdande på någon tjejs fest hon heter typ janet
vi ska gå träna först lite vid halv 2 sen kmr jag hem igen och fixar mig och så :D för festen börjar inte förs kl 8 :D
Men nu måste jag hoppa i dushen inannan jag ska på träning måste rengöra min piercing oxå :D
 

peace out // brownie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0