vill boooooooooort !!

Asso om jag ska vara helt ärlig.. vill jag bort från fucking tyresö!! jag är trött på att alla snackar fööööööööööööööör mkt shit om allt och alla !! att alla skapar fucking rykten som alla tror på .. helt fucking horsjukt på gud..... varför kan alla bara inte hålla käften när man säger te dom att dom inte ska säga ngt ?? men vrf gårom och öppnar sin käft till första personen dom ser ?? ha ?? kan ngn svara på det ???
jag kan .... det är för att dom inte har ngt LIIIIIIIIIIIIIV !!! Det ända dom gör är att snacka shiit,lägga rykten...
det är dt dom lever på lixom ... dom tror att dom är fett med cooooola närom gör det.. men nej dom är FJANTAR som borde gå och Skjuta sig själva...

ååååååååååh fett irriterande....
men iaf , kom precis hem från centrum med frida.. vi har gått runt lite och luffat lite och aah det vanliga :P menmen nu ska jag äta maaaat så ... //Whitie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0