Ut med frida ;)

Shoo .. kom nyss hem från skolan -.- som jag enegtligen inte skulle till.. för jag är lixom sjuk .. men Edessa fick mig att gå :P Hahah iaf idag iskolan var det fett tråkigt .. jobbade ingenting faktiskt ..
Hahahahah engelska lektioenn var skönast :P kolla jag,Raffa och kimberly sitter och snackar om gräjjen vi jobbade md .. sen kommer läraren och börjar snacka med oss , sen vi kommer in på lärare.. Hahha sen jag berättade att lärarna inte följer reglerna blablabla.. hahah sen jag bah asso en lärare kastade en stol på mig och raffa i 7:an , en lärare i 6:an skrämde oss .. hon bah tjejer när ni går ut kommer ni bli våldtagnga blablabla det är säkert några av era pappor som våldtar er !!-.- sen att det skulle bli världs krig :P

Hhahahah vart äre ngnstans ??:P hahahahah sjuka på gud :P

Iaf idag ska jag vara med fridalitooooooo !! wohooooooooooe hahah mitt flumknark ;) Iaf vi ska typ ligga på sanden,chilla,gå promenad,gunga :P hahah som vanligt :P sen ska vi snacka om att Lesbiska inte kan förlora oskulden för dom lixom inte ngt i sej :S så aah dt går ju lixom inte :P hahah sjuk jag är :P men vad ska man göra .. Ni vet att jag ändå är KUNGEEEEEEN !!;)

Men nu ska jag fortsätta lyssna på mjuuuuusic och smsa med ''kungen som han tror att han är'' // Whitie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0