Taaaaaaaake my wings and fly.. fly away.....

ååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhh-.- vad tråkigt jag har .....
Sitter som ett sepe och lyssnar på mjusic, och snackar med en kille på msn .. gud vad kuuuuuuuuul .... weeeeeeeeeey...  Iaf idag kom jag typ 2timmar försent-.- elr asso kolla egentligen skulle jag inte te skolan för jag är sjuk .. men jag orkade inte vara hemma så jag gick te skolan och gjorde ingenting.. som vanligt-.-... sen efter skolan gick jag hem , fast skulle inte behöva gå för victor skulle skjutsa mej, men han pallade inte sa han .. fett tråkig han är :( men iaf idag vet jag inte vad jag ska göra ;) jag vill göra ngt kul men vet inte med vem :P hahah
Asso jag är helt knas:P hahah jag vill bada ute .. nu !! asso det är värsta solen och grejjer :P men i vattnet äre typ isbitar fortfarande -.- så jag måste vääääääääääääänta länge tills jag kan bada .. :D

ajja skriver mer sen ;)
Peace // Whitie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0