Ta min hand och vi drar till drömmarnas land !!

Asso ååååååååååååååååååååååååh!!!!!!!!!!!!!!!!!! hatar mitt liv ibland .... speciellt när dt inte blir som man vill ..
Allt blir bara fucking horknaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!!!!!!!! ååååååååååååååh...................... vrf ska grejjer förändras ?? vrf ska gräjjer man vill ska hända.. vrf händer det inte??? varför kan tiden inte bah stanna när allt är gooooooodie .. vrf måste man gå igenom allt fucking shit.. ?? ha ????
Vrf kan ingen ta min hand och dra till drömmarnas land, där vi mår bra där livet är som en dans ?????
Asso på riktigt.. allt måste fucking horändras...
ajaa det är så livet är, måste väll börja vänja mej med dt ..  men det kommer inte gå så bra ..
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VILL VARA FUCKING LITEN IGEN... slippa alla problem, förändringar.... bara vänta på livet som kommer ... vill bara ställa mig och skrika som en fucking horunge..... Kolla upp mot himelen och bah drömma mig bort... glöma allt som finns runt om mej.... vara i min egen värld.. och bah leva livet som jag vill .. men det går fucking inte............

menmen .. idag var jag ute med frida,, gungadelite gick runt , dansade, chillade,, aah.....

Skriver mer sen...... // Whitie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0