knaaaaaaaaas:P

Hahah shooooo vad händerrå ??
Jag gör iaf ingenting , lr jag försöker få tag i Frida men hon svarar inte -.- :P
Men iaf , kom typ precis hem från min kusin , har sovit där i 2dagar :D shiiit kul..
YEEEEEEEEEEES FRIDA SVARA :P hahahahha men iaf i förrgår var jag,pao,vicki,jennifer,therese och anette på bio :D vi såg Flickan från ovan .. omg asso på riktigt jag fick panik inne på bion :S men den var iaf bra :D efter filmen åkte vi hem, och när vi kom hem kollade jag och pao på A walk to remember.... Asso helt seriöst.. jag grääääääääääääääät som en åsna när jag såg den .. asso hela min hals var fan blöt :P Hahah iaf sen la vi oss och snackade :P
Sen nästa dag så taggade vi till Morris i hökarängen :D det var kul där , men asso det var inte så mkt folk ;)
När klockan va typ 10 gick jag,pao,ronja,andreas,maria,patah till tuben för vi skulle åka te gubbängen :P hahah asso det är fett nära men vi orkade inte gå :P hahah iaf när vi kom te gubbängen så gick vi förbi engelska skolan och ett psykhem :P hahah asso det var en psykad person i en bil med en polis :P fett läskigt .. men iaf när vi kom fram till gubbängsskolan så satt carro,jeanette,malin och sara där med ljus och grejer :S shiiiiiiiiiiit myyyyyysigt ;) sen efetr ett tag kom klaaj och henke dom var fett sepe :P hahah men iaf..

vi satt och chillade där typ i 2timmar :P hahah sen precis när jag och min kusin skulle tagga så kom polisen -.-... vi fick inte gå därifrån .. för dom trodde att vi hade druckigt ... ahah och jag sa till bruden att jag inte hade druckigt, men hon trodde inte .. fett jobbig ... iaf sen hon stod och snacka fett länge , sen sa hon att hon inte skulle ringa hem den här gången :P men om hon såg oss igen skulle hon göra det... när vi äntligen fick gå så gick jag och min kusin snabbt för det var fett kallt .. sen när vi kommer till vägen så kommer polisen igen ..... men vi skyndade oss in i tunnelban grejen :P Omg ... kolla jag hade gjort illa min fot , sen när vi kom upp på plattformen så sparkade jag min fot i marken , sen jag bah asso jag kommer döda min fot ... sen kommer en fett hög kille fram till mej hanbaah aah döda den nu nu nu nu .. jag bah shiiiiit .. kollade på honom , sen han vinglade till och ramla nästan på mej -.- ..

sen inne i tuben var den en fucking alkis som låg och sov , sen när vi satte oss kom han och la sej bredid oss .. fett äckliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig..... iaf sen kom vi hem ochkollade film sen däckade vi :P och nu är jag hemma ;)

Hare goooooooooodie // Whitie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0