fixar mej ..

håller på att fixa mej , ska på middag typ hos min mormor :D
Men iaf.. idag i skolan hade vi nationella i matte-.- jag kunde bara 3frågor av typ 40... men det var för att man skulle få miniräknare, och jag visste inte det.. och min stupid lärare gav mej inte ngn :S så aah jag kommer få ig tack vare henne .. tack din åsna !! men iaf sen efter skolan gick jag och olly hem , sen stannade vi utanför mitt hus typ och snackade :P sen smsade edessa att vi skulle ringa henne , så olly ringde.. och då sa hon att vi skulle gå tillbaka till nyboda , för vi skulle typ packa upp mat -.- .. hahah sen olly sa till mej att följa med .. men jag bah .. asso jag måste fixa mej till min mormor :P hon bah .. men lilla gumman klockan är bara 1 du ska dit 5 :P
hahahhahahahahahahahahahahahah det var roligare live :P men iaf sen gick vi till nyboda. och när vi kom till gården var jag fett lakk. sen goran försökte typ göra mej glav , men blev bara argare för han stod och kastade pingisbollar på mej -.- fett jobbig .. men iaf :P sen gick vi till hemkunskapen , och där var raffa,leo,ohuro,sofia och en till tjej :P.. sen jag satte mej på en stol för jag ville inte packa upp ngt :P sen när dom var klara taggade jag och olly , sen stod vi vid vägen 1timme och snackade om fett med gräjjer :P haahhaaha :P

juste.. när vi stod där och snackade så åkte en buss förbi , sen killen som körde tutade på oss :S för han tyckte att vi stod nära där han skulle åka, men jag flyttade inte på mej:P  hahah sen drog olly mej och bah .. shiiit maaaaan vill du dö idaglr :P.. haahahahahah men nu orkar jag inte skriva mera :P

Goooooooood Bleess ;) //whitie


Kommentarer
Postat av: olly

hahahahah sköna vi e :D

2010-04-19 @ 16:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0